Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programului Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul tematic 8: Promovarea unor locuri de muncă durabile și de calitate și sprijinirea mobilității lucrătorilor, Prioritatea de investiții 8.iii: Activități independente, antreprenoriat și înființare de întreprinderi, inclusiv a unor micro întreprinderi și a unor întreprinderi mici și mijlocii inovatoare, Obiectivul specific 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non agricol din zona urbană.
În scopul verificării condițiilor privind acordarea Tranșei 2 de subvenție pentru start-up urile înființate în cadrul proiectului nostru sunt descrise în continuare modalitatea de verificare, documentele justificative și procedura de trimitere a documentelor care vor sta la baza acestor verificări.
Administratorii Schemei de Antreprenoriat vor verifica, în baza documentelor financiar-contabile puse la dispoziție de Beneficiar, dovada atingerii plafonului de venituri încasate în cuantumul stabilit prin Ghidul Solicitantului – Condiții Specifice, conform obiectului/obiectelor de activitate stabilite în Planul de afaceri aprobat.
– Cererea Beneficiarului de acordare a subvenției – TRANSA 2..
– Declarație Beneficiarului cu privire la îndeplinirea condițiilor pentru acordarea Tranșei 2 de subvenție…descarcă
Ca documente justificative la cererea de acordare a subvenției – TRANSA 2, pentru a dovedi veniturile încasate pe obiectul/obiectele de activitate (COD CAEN) din planul de afaceri aprobat se vor depune următoarele :
– În cazul încasărilor în contul bancar : copie după facturi și extrase de cont, semnate de administrator conform cu originalul.
– În cazul încasărilor în numerar prin casa de marcat: copie după raportul zilnic al casei de marcat, copie după registru de casă semnat de administrator conform cu originalul.
– În cazul încasărilor cu numerar a facturilor emise: copie după factura, copie după chitanța si copie după registru de casă semnate de administrator conform cu originalul.
– Evidența veniturilor încasate
– Balanțele de verificare analitice și registrele jurnal lunare, de la înființarea întreprinderii și până în prezent, în care vor fi evidențiate distinct veniturile realizate pe codul CAEN pentru care sa primit subvenția (semnate și stampilate de către expertul contabil și semnate de administratorul Beneficiarului conform cu originalul)
Procedura de trimitere a documentelor de către Beneficiar către Administratorul schemei de antreprenoriat :
Beneficiarul care a realizat din activitatea curentă, în termen de maxim 12 luni de la semnarea contractului de subvenție, venituri încasate reprezentând minimum 30% din valoarea tranșei inițiale și dorește să solicite acordarea subvenției -TRANȘA 2 va trimite cererea de acordare a subvenției – TRANȘA 2, declarația Beneficiarului cu privire la îndeplinirea condițiilor pentru acordarea Tranșei 2 de subvenție și documentele justificative pe email și prin poșta/curier astfel:
Pentru Asociația Exino :
– email : razvan.gavrilescu@exino.ro
– poșta/curier : Calea Rahovei, 266-268, Corp 2, Etaj 1, Birou 27, Sector 5, București. Persoana de contact: Razvan Gavrilescu ( 0722.455.447)
Pentru SC Resources Development & Ideas SRL
– email : radu.ionescu@negociere.ro
– poșta /curier : Str. Icoanei 58-58A, Sector 2, București. Persoane de contact: Radu Ionescu ( 0744.668.855)
Pentru Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii Covasna:
– email: vajdalajosproject@gmail.com.
– poștă/curier: Strada Presei 4, Municipiul Sfântu Gheorghe, Județul Covasna. Persoana de contact : Lajos Vajda (0751.090.944)
După verificarea documentelor justificative de către Experții de monitorizare și aprobarea cererii de acordare a subvenției – TRANȘA 2 de către Administratorii schemei de antreprenoriat aceștia vor completa
Declarația Administratorului schemei de antreprenoriat cu privire la îndeplinirea condițiilor de către Beneficiar pentru acordarea Tranșei 2 de subvenție:
Asociația Exino…descarcă
SC Resources Development & Ideas SRL…descarcă
Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii Covasna…descarcă
Administratorii schemei de antreprenoriat, SC Resources Development & Ideas SRL și Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii Covasna vor trimite propunerea de acordare a transei 2 însoțită de următoarele documente scanate către Asociația Exino, pe email la adresa razvan.gavrilescu@exino.ro următoarele:
Asociația Exino, în calitate de Lider de parteneriat, va întocmi și trimite către Organismul Intermediar Regional – Regiunea Centru cererile de plata aferente propunerilor de acordare a Transei 2 de subvenție.
După aprobarea cererilor de plata de către AMPOCU sumele aferente subvențiilor vor fi virate de AMPOCU direct în contul de trezorerie al fiecărui Administrator de schema de antreprenoriat.
Administratorii schemei de antreprenoriat vor vira sumele aferente TRANȘEI 2 de subvenție în contul de management al grantului al fiecărui Beneficiar.
Plățile din contul de management al grantului se vor derula după aceeași procedură ca la transa inițială
Metodologie de verificare tehnică a cererii de plata subvenții – Ministerul Fondurilor Europene
Beneficiarii de ajutor de minimis care au semnat contractele de subvenție cu Asociația Exino:
Beneficiarii de ajutor de minimis care au semnat contractele de subvenție cu Partenerul 1 – SC Resources Development & Ideas SRL:
Beneficiarii de ajutor de minimis care au semnat contractele de subvenție cu Partenerul 2 – Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii Covasna:
Arhivarea documentelor
Evidența contabilă – Beneficiarul ajutorului de minimis va menține o evidență contabilă analitică distinctă, utilizând conturi analitice pentru reflectarea tuturor operațiunilor referitoare la implementarea Planului de afacere, în conformitate cu dispozițiile legale.
Prevenirea posibilelor nereguli care pot apare în utilizarea fondurilor europene.
Link – ul unde se poate accesa aceasta aplicatie: http://mfe.gov.ro/programe/autoritati-de-management/am-pocu/ generator publicitate start-up.
Schema de ajutor de minimis actualizată 01.07.2019…descarcă
Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 a publicat varianta actualizata a schemei de ajutor de minimis România Start-Up Plus” aferentă Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3- Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific: 3.7. Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană. Conform documentelor publicate astăzi „recuperarea ajutorului de minimis se realizează de către furnizorul schemei (AM POCU sau OIR POCU), conform prevederilor Ordonanței de urgentă a Guvernului nr. 77/2014, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru aceasta, furnizorul schemei de ajutor de minimis elaborează metodologia de recuperare a ajutorului de minimis.” Potrivit unei liste de întrebări și răspunsuri referitoare la aceste linii de finanțare publicate la finalul lunii februarie 2019, „pentru detalierea modului în care se realizează aceste verificări şi monitorizarea efectivă, DGPECU va actualiza în maxim 90 de zile Manualul beneficiarului în care se va introduce o secțiune specifica cu privire la modul de urmărire și de verificare a activității IMM-urilor nou create prin apelul România Start Up Plus.
Prima pagină » Vreau să fiu antreprenor! » Monitorizarea funcționării și dezvoltării întreprinderilor
Pagina Facebook a proiectului
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanţat de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestui material nu reprezinta în mod obligatoriu poziția oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Adresa Birou: Calea Victoriei nr.155, bl.D1, Tronsonul 5, et.5, cod poștal 010073
Nr. înregistrare în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor : 6909/A/2007
CUI: 23050598
Cont : RO95BTRLRONCRT0610630601
Bogdan Tănase – Președinte
Telefon: 0722.168.000
Răzvan Gavrilescu – Director Executiv
Telefon: 0722.455.447
© Copyright 2025 - Toate drepturile sunt rezervate de Asociația EXINO