Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programului Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul tematic 8: Promovarea unor locuri de muncă durabile și de calitate și sprijinirea mobilității lucrătorilor, Prioritatea de investiții 8.iii: Activități independente, antreprenoriat și înființare de întreprinderi, inclusiv a unor micro întreprinderi și a unor întreprinderi mici și mijlocii inovatoare, Obiectivul specific 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non agricol din zona urbană.
Notă: Toate documentele se completează în limba română.
1. Formular de înregistrare în Grupul Țintă…Descarcă. Vă rugăm să semnați PE FIECARE PAGINĂ a formularului.
2. Scrisoare de motivație …Descarcă
3. Acord de utilizare a datelor personale…Descarcă
4. Declarație privind statutul pe piața muncii…Descarcă
5. Declarație de eligibilitate pentru deschiderea unei entități legale…Descarcă
6. Declarație de intenție cu privire la inițierea unei afaceri…Descarcă
7. Declarație privind evitarea dublei finanțări…Descarcă
8. Copie după Cartea de Identitate.
9. Copie după certificat de naștere și de căsătorie, după caz.
10. Copie documente de studii (diplome, adeverințe de studii/student sau declarație pe proprie răspundere…Descarcă)
11. Copie după Contractul de Muncă în derulare la data înscrierii sau adeverință de la angajator.
12. Adeverința de la Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă pentru șomer înregistrat (indemnizat sau neindemnizat).
13. Adeverință medicală de la medicul de familie cu mențiunea Apt pentru participarea la cursul de formare antreprenorială. (Vă rugăm să vă asigurați că este vizibilă parafa medicului și stampila unității sanitare.)
14. Curriculum Vitae EuroPass …Descarcă . La rubrica Locul de muncă/poziția pentru care se candidează vă rugăm să completați : Participare la cursurile de formare antreprenorială în cadrul Proiectului „Vreau să fiu antreprenor! – Mysmis 106972”.
15. Declarație evitare incompatibilitate candidat…Descarcă
16. Acord de participare ca rezervă în proiect…Descarcă
Pentru parcurgerea procedurii de înscriere este necesar să parcurgeți următorii pași:
Pasul 1: descărcați și tipăriți documentele documentele de mai sus.
Pasul 2: completați lizibil cu informațiile solicitate.
Pasul 3: semnați olograf documentele completate, PE FIECARE PAGINĂ.
Pasul 4: realizați fotocopii după celelalte documente solicitate și SEMNAȚI-LE și adaugați mențiunea CONFORM CU ORIGINALUL.
Pasul 5: scanați SEPARAT fiecare document, IN FORMAT PDF, și salvați cu denumirea documentelor din lista de înscriere în grupul țintă al proiectului. (lista de mai sus).
Pasul 6: transmiteți toate documentele scanate, într-un singur email, la adresa: proiect106972@exino.ro
Documentele trimise vor fi distribuite Consilierilor de informare si recrutare a grupului țintă, în funcție de județ. Aceștia le vor analiza în ordinea sosiriiși vor comunica aplicanților situația dosarului de înscriere în grupul țintă.
Prima pagină » Vreau să fiu antreprenor! » Înscriere în proiect
Pagina Facebook a proiectului
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanţat de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestui material nu reprezinta în mod obligatoriu poziția oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Adresa Birou: Calea Victoriei nr.155, bl.D1, Tronsonul 5, et.5, cod poștal 010073
Nr. înregistrare în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor : 6909/A/2007
CUI: 23050598
Cont : RO95BTRLRONCRT0610630601
Bogdan Tănase – Președinte
Telefon: 0722.168.000
Răzvan Gavrilescu – Director Executiv
Telefon: 0722.455.447
Pierre de Hillerin – Relații Publice
Telefon: 0722.307.765
© Copyright 2024 - Toate drepturile sunt rezervate de Asociația EXINO