Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
AXA PRIORITARĂ 3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”
DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 3.1 „Promovarea culturii antreprenoriale”
Titlu proiect: Start-up 2014! O sansa de dezvoltare antreprenoriala durabila in regiunile Centru si Nord Est
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei

Start-up 2014! O sansa de dezvoltare antreprenoriala durabila in regiunile Centru si Nord Est

Parteneri in proiect

Asociatia Internationala de Comunicare Mediere si Negociere

din data de 01.03.2015 noul nume al asociatiei este Asociatia Exino (www.exino.ro)

Solicitantul cererii de finantare este o structura asociativa profesionala ce are ca obiective dezvoltarea competentelor de Comunicare, Mediere si Negociere. Prin natura activitatii generale solicitantul a dezvoltat grupuri de lucru active in cele 3 domenii de interes si grupuri de lucru cu o vasta experienta in sprijinul acordat dezvoltarii companiilor din domeniul economic.

Prin natura activitatilor profesioanale ale specialistitilor din structura beneficiarului, acestia intra in permanenta in contact cu mediul economic si sunt in masura sa realizeze diagnoze privind eficientizarea proceselor economice. Totodata dispune de personal calificat in derularea si organizarea managementului de proiect asigurand un grad ridicat de competenta.

Organizatie înfiinţată în anul 1996 si are ca obiectiv principal dezvoltarea economică și socială a regiunii. Organizația oferă servicii în special firmelor mici și mijlocii din zonă în vederea dezvoltării afacerilor precum si persoanelor interesate să inițieze o afacere sau să înceapă o activitate independentă. Aceste servicii consta în acordarea de consultanță și asistență respectiv organizarea de cursuri și traininguri în vederea dezvoltării culturii și competentelor antreprenoriale. Activitățile desfășurate de organizație cuprind și realizarea unor studii și analize cu privire la situația economică, precum si despre mediul de afaceri din județ. Datorită activităților realizate, a evenimentelor și manifestărilor organizate, organizația a reușit să dobândească recunoștință atât la nivel național cât și internațional.

Este o companie ce activează de peste 10 ani pe piața serviciilor de consultanță în managementul afacerilor. Deține experiență atât în activitatea de formare în domeniul antreprenoriatului cât și în domeniul implementării de proiecte cu finanțare nerambursabilă finanțate prin POSDRU.

A furnizat cursuri de formare autorizate CNFPA(ANC) pentru un număr de 300 de persoane în competente antreprenoriale, management de proiect și managementul calității și a dezvoltat un program de training si suport pentru un numar de 45 de femei de afaceri din republica Moldova (2012 – 2014), în cadrul unui contract de consultanță Leadership skills for Women in Business încheiat cu SIDA-EBRD. In domeniul implementarii proiectelor POSDRU, este in prezent partener in proiectul „Practica pentru o piață a muncii competitivă-POSDRU/161/2.1/G/139241.

A asigurat managementul in calitate de subcontractant in proiectele „Facilitam tranziția spre primul loc de munca relevant”– POSDRU 109/2.1/G/81438, „Telecomunicațiile mai aproape de studenți” – POSDRU 109/2.1/G/81641, implementate de SC MOBILIS SRL (martie 2012 – martie 2013), iar in prezent asigura managementul proiectelor (subcontractant) „Stagiile de practica – oportunitatea elevilor pentru tranzitia de la viata scoala la viata activa”-POSDRU/161/2.1/G/141626, „Cariera si succes profesional prin consiliere, orientare, stagii de practica si simulare a mediului de lucru real” – POSDRU/161/2.1/G/139637, „Stagiile de practica – garantia succesului in cariera” – POSDRU/161/2.1/G/140692.

Este o companie furnizor acreditat de formare profesionala continua cu experienta si a primit atestarea ANC pentru competenta europeana ‘competente antreprenoriale. In ultimii sapte ani compania s-a afirmat ca furnizor de cursuri in domeniul negocierii, medierii, comunicarii, conflct managementului, organizand peste 200 de module de cursuri antreprenoriale pentru un numar de 3500 de participanti.

Calitatea cursurilor furnizate de partener a fost recunoscuta prin obtinerea premiului „Cel mai bun workshop al anului 2007” decernat de Bussiness-Edu Awards, eveniment anual specializat in evaluarea pietiei de training din Romania.

P3 detine o ampla experienta in domeniul formarii profesionale continue a adultilor. Principalele directii de formare in care a activita sunt: management de proiect, competente antreprenoriale si negociere comerciala.

Din punct de vedere al derularii unor proiecte cu finantare europeana mentionam faptul ca pana in prezent partenerul 3 a finalizat cu succes un proiect finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 – POSDRU/92/3.1/S/62046 demarat in anul 2011. Obiectivul proiectului a fost Dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale pentru 1200 manageri de micro-intreprinderi si IMM-uri prin programe de formare si servicii inovatoare de coaching.

Rezultatetele finale ale proiectului sunt urmatoarele. Numar de cursanţi pregătiţi pentru iniţierea unei afaceri – 1400. Număr de persoane care au demarat o activitate independenta – 20. Valoarea totală a proiectului – 17880193.68 lei. Sursa de finanţare : Fondul Social European prin POSDRU. Numele instituţiei finanţatoare – AMPOSDRU.

In plus mentionam faptul ca parteneriatul constituit nu este o premiera – Partenerul 1 si partenerul 3 – deruland deja impreuna proiectul 62046 finantat prin POSDRU.

Este este o companie tanara, cu capital integral romanesc, specializata in solutii personalizate pentru ajustarea abaterilor si dezechilibrelor firmelor si organizatiilor neguvernamentale, construirea strategiilor si politicilor de dezvoltare pe baza obiectivelor stabilite in urma analizei si diagnosticul afacerii.

In activitatea curenta P4 ofera urmatoarele tipuri de servicii

– Dezvoltarea si administrarea afacerii-Sprijina executarea de studii de fezabilitate pentru lansarea produselor/serviciilor

– Elaboreaza strategii de afacer si planuri de marketing – Consiliaza si asigura suport in cadrul proceselor de fuziuni si achizitii. Strategie si planificare financiara

– Ofera servicii de analiza a posibilitatilor si alternativelor de planificare financiara ale companiei,

– Managementul bugetelor si centrelor de cost, Strategia de cash flow, Diagnostic si analiza financiara.

In plus Partenerul 4 asigura consultanta de start-up precum si solutii de identificare a unor oportunitati de piata.

Denumire beneficiar: Asociația Exino
Parteneri proiect:
» Asociaţia Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Covasna (www.asimcov.ro)
» S.C. Dal Consulting S.R.L Iasi (www.dalconsulting.ro)
» Resources Development & Ideas (www.negociere.ro)
» SC Arknet Trading Services SRL Bucuresti
Dată începere proiect: 06/01/2014
Valoare contract: 8.806.367 lei
Finanțare nerambursabilă: 8.630.239,66 lei

Pagina Facebook a proiectului

Proiect confinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni!
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro