
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.mfe.gov.ro.
Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare, Prioritate: P01 „Modernizarea instituțiilor pieței muncii“, Obiectiv specific: ESO4.2 „Modernizarea instituțiilor și a serviciilor pieței muncii pentru ca acestea să evalueze și să anticipeze necesitățile în materie de competențe, să asigure o asistență promptă și personalizată și să sprijine corelarea cererii și a ofertei, tranzițiile și mobilitatea pe piața muncii (FSE+)“, Titlu Apel: Consolidarea dialogului social și a parteneriatelor pentru ocupare și formare III – Organizațiile societății civile-regiuni mai putin dezvoltate, Titlu Proiect: Creșterea capacității organizatiilor societății civile si dezvoltarea pareteneriatelor pentru ocupare si formare, Cod apel: PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7, Cod proiect: 300846
Creșterea capacității ONG
Anunțuri
Data publicării anuntului : 28.03.2024
Descrierea achiziției: Achiziție de închiriere spatiu destinat functionarii Centrului de resurse si sprijin – 60mp -alocat integral sub-activitatii A.I.3. Contribuie integral la tema secundara „Consolidarea capacității organizatiilor societății civile“. se va asigura dezvoltarea unui centru de asistenta si resurse intr-o locatie din regiunea Centru (din considerente de ordin geografic – care sa permita deplasarea facila a reprezenantilor OSC). Acest centru de asistenta si resurse va fi locatia de implementare preponderenta a activitatilor de consiliere/mentorat destinate celor 30 de OSC, pe langa sediul fiecarei organizatii sprijinite in parte. Costurile cu dezvoltarea
centrului de asistenta si resurse vor fi impartite astfel – prin proiect se asigura necesarul financiar pentru inchirierea unui spatiu de minim 60 de metri patrati – iar din resursele puse la dispozitia proiectului va fi asigurat mobilierul necesar pentru activitatea in centrul de asistenta si resurse.
Ofertele tehnică și financiară se vor transmite, in format PDF, pe adresa de email a beneficiarului : achizitii@exino.ro sau personal/curier la biroul Asociației Exino din București, Calea Victoriei nr.155, bl.D1, Tronsonul 5, et.5, cp.010075 până la 01.04.2024, ora.12.00
Pentru informații suplimentare sau clarificări necesare vă rugam sa accesați www.exino.ro sau sa contactați Expertul de achiziții publice, Dl. Alexandru Șerban la telefon 0765.682.000
02.04.2024 – Conferinta de lansare a proiectului va avea loc pe data de 05.04.2024, ora 12.00, Online pe Platforma Zoom. Pentru conectare va rugam sa luati legatura cu Dl. Razvan Gavrilescu (0722.455.447)
A fost publicat un anunț de presă în data de 05.04.2024. Anunțul poate fi vizualizat aici:https://www.agerpres.ro/ots/2024/04/05/anunt-de-presa–653495
A fost realizată pagina de Facebook a proiectului. Poate fi accesată aici: …
Data publicării anunțului: 15.04.2024
Descrierea achiziției: Achiziție de servicii de dezvoltare platformă interactivă online.
Documente pentru derularea procedurii de achiziție de servicii realizare platformă:
- Cerere de oferta…descarcă
- Caiet de sarcini…descarcă
- Formularu 1 _Oferta financiară…descarcă
- Formularul 2_Declarație evitare conflict de interese…descarcă
Ofertele tehnică și financiară se vor transmite, in format PDF, pe adresa de email a beneficiarului : achizitii@exino.ro până la 19.04.2024, ora.15.00
Pentru informații suplimentare sau clarificări necesare vă rugam sa accesați www.exino.ro sau sa contactați Expertul de achiziții publice, Dl. Alexandru Șerban la telefon 0765.682.000
Data publicării : 21.05.2024
Incepand cu data de 21.05.2024 au început înscrierile in grupul țintă al proiectului nostru.
Pentru mai multe informatii despre condițiile de eligibilitate și de înscriere vă rugăm să accesați pagina dedicată grupului țintă disponibilă aici : https://exino.ro/proiecte/cresterea-capacitatii-ong/evenimente/
sau să contactați Expertul recrutare noi membrii și slecție grup țintă – Dna. Berechet Aurelia la telefon 0723.590.954.
Eveniment dedicat promovării oportunităților proiectului
Data: 04.12.2024
Ora: 16:00
Locația: Centrul de asistență și resurse
Adresa: Strada Fabricii de Zahăr, nr. 18 B, Municipiul Târgu Mureș, în incinta Centrului de Afaceri Incubcenter.
Evenimentul este adresat reprezentanților organizațiilor non-guvernamentale interesați de creșterea capacității organizaționale.
Accesul este liber.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați pe Dna. Aurelia Berechet la telefon: 0723.590.954.
08.04.2025 – Anunț de participare la procedura competitivă de achiziție privată
În conformitate cu prevederile Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați, Asociația Exino organizează o procedură competitivă pentru atribuirea contractului de servicii menționat mai jos.
Achizitor: Asociația Exino
Sediu: București, Str. Voroneț nr. 11, Bloc D6, Sc. A, Ap.13, Sector 3
Cod fiscal: 23050598
Telefon: 0722.455.447
E-mail: razvan.gavrilescu@exino.ro
Persoană de contact: Răzvan Gavrilescu – Director Executiv
Obiectul achiziției
Organizarea unei vizite de studiu internaționale în Bruxelles, Belgia, pentru un grup de 40 de participanți, în cadrul proiectului „Creșterea capacității organizațiilor societății civile și dezvoltarea parteneriatelor pentru ocupare și formare”, Cod SMIS 300846, activitatea A.2.2 – Dezvoltarea și implementarea unor parteneriate pentru ocupare și formare la nivel european.
Achiziția este necesară pentru buna desfășurare a activității A.2.2 din cadrul proiectului menționat.
Locul de prestare a serviciilor
București, România și Bruxelles, Belgia
Tipul și durata contractului
Contract de prestări servicii valabil 5 luni de la semnare.
Valoarea estimată a contractului
450.420 lei (fără TVA) la care se adaugă TVA.
Contractul este finanțat din fonduri europene – Programul Educație și Ocupare, cofinanțat din FSE+.
Data, locul și ora-limită de depunere a ofertelor
Termen-limită de depunere: 19 aprilie 2025, ora 18:00 (cu respectarea termenului minim de 10 zile de la data publicării anunțului, conform Ordinul 1284/2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați.
Locul de depunere: prin e-mail, la adresa: razvan.gavrilescu@exino.ro
Cerințe de participare
Participarea este deschisă operatorilor economici care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:
1. O declarație pe propria răspundere din partea ofertanților din care să rezulte că aceștia nu se află în conflict de interese, conform art. 15 din O.U.G. nr. 66/2011. La finalul procedurii ofertantul câștigător va reînnoi această declarație.
2. Experiență relevantă. Ofertantul trebuie să demonstreze o experiență de minimum 5 ani în organizarea de evenimente de tip vizite de studiu, deplasări internaționale sau întâlniri profesionale cu participarea unui grup de minimum 40 de persoane. Perioada de 5 ani se calculează până la data-limită de depunere a ofertelor.
3. Capacitate tehnică și profesională. Ofertantul trebuie să fi organizat, în ultimii 5 ani, minimum 3 evenimente internaționale sau cu participare internațională, care să includă servicii similare (transport, cazare, logistică, organizare de întâlniri tematice, traducere/interpretariat). Cel puțin unul dintre aceste evenimente trebuie să fi fost organizat într-un stat membru al Uniunii Europene, sub forma unei vizite de studiu, a unui schimb de experiență sau a unei delegații externe. Dovada se va face prin documente justificative verificabile, cum ar fi: contracte finalizate, procese-verbale de recepție, scrisori de recomandare sau alte documente relevante.
4. Licențe și autorizații. ofertantul trebuie să fie agenție de turism licențiată tur operatoare și să prezinte certificatul de înregistrare și licența emisă de autoritatea competentă.
5. Certificări de calitate. Deținerea unor certificări internaționale relevante (ex: ISO 9001 pentru managementul calității sau echivalente) reprezintă un avantaj competitiv, dar nu constituie o condiție de excludere.
6. Capacitate financiară. Ofertantul va face dovada unei situații financiare stabile prin prezentarea bilanțurilor contabile pe ultimii doi ani. Această cerință vizează asigurarea capacității de a susține organizarea vizitei până la rambursarea costurilor prin mecanismele proiectului.
7. Fără datorii la bugetul de stat. Prezentarea unui certificat fiscal valabil la data depunerii ofertei din care să reiasă că nu are datorii.
8. Acceptarea termenelor contractuale. Prin depunerea ofertei, ofertantul declară implicit că a luat cunoștință și acceptă necondiționat toate prevederile documentației de atribuire, inclusiv termenii și condițiile contractuale referitoare la termene de plată, penalități, obligații de raportare, clauze de confidențialitate și calendarul livrării serviciilor.
9. Personal dedicat evenimentului. Ofertantul va desemna un coordonator de eveniment cu experiență de minimum 5 ani în organizarea de grupuri internaționale, care va acorda asistență grupului pe durata deplasării și va coordona logistic evenimentul. CV-ul persoanei desemnate va fi anexat ofertei.
10. Disponibilitate pentru intervenții de urgență. Ofertantul trebuie să demonstreze capacitatea de a furniza asistență 24h/24h pe durata deplasării, printr-un număr de urgență și o persoană de contact permanentă (inclusă în ofertă). Acest aspect va fi inclus într-un plan de măsuri privind continuitatea și intervențiile neprevăzute.
11. Traducere și interpretariat. Ofertantul va include în ofertă o persoană care va asigura traducerea/interpretarea (franceză/engleză–română), cu experiență în domenii sociale sau educaționale. Se va prezenta CV sau portofoliu, dacă este subcontractat.
12. Poliță de asigurare privind rambursarea sumelor achitate de către sau pe seama calatorilor și/sau a cheltuielilor de repatriere în cazul insolvenței agenției de turism organizatoare de minimum 10.000 euro. Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate-preț, în conformitate cu specificațiile tehnice și grila de punctaj anexată documentației de atribuire.
Grila de evaluare este anexată documentației de atribuire, disponibilă în specificațiile tehnice.
Documentația achiziției
Specificațiile tehnice pot fi consultate:
– pe pagina web: www.fonduri-ue.ro, secțiunea „Achiziții beneficiari privați”
– sau prin solicitare scrisă transmisă la: razvan.gavrilescu@exino.ro
Prezentul anunț a fost publicat la data de 08.04.2025 pe pagina oficială www.fonduri-ue.ro (secțiunea „Achiziții beneficiari privați”), într-un cotidian național/online și a fost transmis prin e-mail către cel puțin doi operatori economici care activează pe piața relevantă, conform Ordinul 1284/2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați.
14.04.2024 – În urma solicitării de clarificări sosite in data de 14.04.2025 si publicate pe site-ul www.fonduri-ue.ro, la secțiunea „Achiziții beneficiari privați” termenul de depunere a ofertelor a fost prelungit până pe data de 22.04.2025, ora 18:00. Răspunsul la clarificări poate fi consultat pe pagina www.fonduri-ue.ro, la secțiunea „Achiziții beneficiari privați” sau au prin solicitare scrisă transmisă la: razvan.gavrilescu@exino.ro.
Data publicării anuntului : 16.04.2025
Descrierea achiziției: Achiziție de închiriere spatiu destinat functionarii Centrului de resurse si sprijin – 60mp -alocat integral sub-activitatii A.I.3. Contribuie integral la tema secundara „Consolidarea capacității organizatiilor societății civile“. se va asigura dezvoltarea unui centru de asistenta si resurse intr-o locatie din regiunea Centru (din considerente de ordin geografic – care sa permita deplasarea facila a reprezenantilor OSC). Acest centru de asistenta si resurse va fi locatia de implementare preponderenta a activitatilor de consiliere/mentorat destinate celor 30 de OSC, pe langa sediul fiecarei organizatii sprijinite in parte. Costurile cu dezvoltarea
centrului de asistenta si resurse vor fi impartite astfel – prin proiect se asigura necesarul financiar pentru inchirierea unui spatiu de minim 60 de metri patrati – iar din resursele puse la dispozitia proiectului va fi asigurat mobilierul necesar pentru activitatea in centrul de asistenta si resurse.
Ofertele tehnică și financiară se vor transmite, in format PDF, pe adresa de email a beneficiarului : razvan.gavrilescu@exino.ro sau personal/curier la Asociația Exino, Str. Voroneț, Nr. 11, Bl. D6, Sc. A, Et. 4, Ap. 13, Sector 3, București, până la 18.04.2025, ora.13.00.
Pentru informații suplimentare sau clarificări necesare vă rugam sa accesați www.exino.ro sau sa contactați pe, Dl. Razvan Gavrilescu la telefon 0722.455.447
Prima pagină » Creșterea capacității ONG » Anunțuri
Dast Training Center SRL

Pagina Facebook a proiectului
Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare, Prioritate: P01 „Modernizarea instituțiilor pieței muncii“, Obiectiv specific: ESO4.2 „Modernizarea instituțiilor și a serviciilor pieței muncii pentru ca acestea să evalueze și să anticipeze necesitățile în materie de competențe, să asigure o asistență promptă și personalizată și să sprijine corelarea cererii și a ofertei, tranzițiile și mobilitatea pe piața muncii (FSE+)“, Titlu Apel: Consolidarea dialogului social și a parteneriatelor pentru ocupare și formare III – Organizațiile societății civile-regiuni mai putin dezvoltate, Titlu Proiect: Creșterea capacității organizatiilor societății civile si dezvoltarea pareteneriatelor pentru ocupare si formare, Cod apel: PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7, Cod proiect: 300846